
Навігація мистецькою сценою Південної Кореї. Путівник по конкурсах вокалістів, танцюристів, художників та акторів
Корея як світовий культурний центр
Південна Корея зарекомендувала себе як світовий культурний центр, значною мірою завдяки феноменальному успіху Халлю (Корейської хвилі). Цей звіт слугує всеосяжним путівником для початківців вокалістів, танцюристів, художників та акторів, які шукають можливості в цьому динамічному середовищі. У ньому детально описано ключові конкурси, прослуховування та нагороди, підкреслюючи шляхи для нових талантів, щоб отримати визнання та просунути свою кар’єру у 2025 році та в подальшому. Метою цього путівника є надання практичної, надійної та впорядкованої інформації, що дозволить митцям та їхнім представникам приймати обґрунтовані рішення щодо подачі заявок та участі в різноманітному мистецькому ландшафті Південної Кореї.
Конкурси всіх мистецтв
Творчим людям з України найлегше долучитися до міжнародного конкурсу талантів SEOUL TALENT SKY | СЕУЛ: НЕБО ТАЛАНТІВ (Сеул – Київ), який проводять національна творча освітня екосистема Алея Зірок України та міжнародна мережа талантів Constellation World Talent Network.
Правила конкурсу і заявка на участь тут:

Вокальні конкурси в Південній Кореї
Класичні та оперні конкурси
24-й Конкурс вокалістів Корейської національної опери (2025 рік)
Корейська національна опера проводить свій 24-й Конкурс вокалістів, який є високо оціненим національним змаганням. Попередні раунди заплановані на 6-7 серпня 2025 року в Центрі практики виступів Національної мистецької групи, а фінальний раунд відбудеться 20 серпня 2025 року в Великому театрі Центру мистецтв Кандон.1 До участі запрошуються співаки віком до 35 років (народжені після 7 серпня 1989 року). Заявки приймаються з 14 по 23 липня 2025 року через Google Form, доступну на веб-сайті Корейської національної опери в розділі “Участь в освіті”.2 Обов’язковим додатком є остаточний диплом про закінчення навчання, довідка про навчання або академічну відпустку.2
Переможець Гран-прі отримає престижну нагороду Міністра культури, спорту та туризму та грошовий приз у розмірі 10 мільйонів корейських вон. Інші значні призи включають 7 мільйонів корейських вон за золотий приз, 5 мільйонів корейських вон за срібний та 3 мільйони корейських вон за бронзовий, а також трофеї Національної оперної компанії.1
Заява Корейської національної опери про те, що конкурс “виходить за рамки простого змагання та надає вокалістам практичну можливість виступати на реальних сценах” та її амбіції “розвинути його в міжнародно відомий конкурс у майбутньому” 1, вказує на цілеспрямоване та стратегічне прагнення Південної Кореї підвищити свій статус на світовій сцені класичної музики. Це свідчить про те, що конкурс є не просто пошуком талантів, а платформою, призначеною для інтеграції корейських вокалістів у міжнародний оперний світ та для залучення світових талантів до Кореї. Це демонструє інвестиції в класичну музику як складову культурної м’якої сили Кореї, пропонуючи не лише фінансові винагороди, а й важливий досвід виступів та міжнародну експозицію.
43-й Міжнародний конкурс вокалістів у Тегу (2025 рік)
Цей конкурс, заснований у 1983 році, відіграв значну роль у визнанні Тегу містом музики ЮНЕСКО.4 Конкурс триватиме з 12 червня по 26 серпня 2025 року.5 Він відкритий для чоловіків та жінок, професійних вокалістів усіх національностей, народжених між 27 серпня 1989 року та 26 серпня 2007 року.5
Попередні етапи стратегічно проводяться в трьох регіонах: Європі (12-13 червня в Мілані), Північній Америці (11 липня в Нью-Йорку) та Кореї (15-16 серпня в Тегу). Основний раунд відбудеться 24 серпня, а фінал — 26 серпня, обидва в Тегу.6 Періоди подачі заявок розподілені за регіонами: Європа (28 квітня – 4 червня), Північна Америка (12 травня – 1 липня) та Корея (23 червня – 4 серпня).6 Онлайн-заявки доступні на офіційному веб-сайті daegumusic.com, з різною платою залежно від місця проведення попереднього етапу.6
На конкурсі присуджується значний загальний призовий фонд у розмірі 58 мільйонів корейських вон, з яких 20 мільйонів корейських вон отримує переможець першого місця, який також нагороджується премією Міністра культури, спорту та туризму. Інші призи включають 7 мільйонів корейських вон для кожного з двох переможців другого місця (Премія мера Тегу) та 4 мільйони корейських вон для кожного з двох переможців третього місця. Також вручаються спеціальні нагороди, включаючи Премію художнього керівника, Корпоративні премії та Премії за корейську художню пісню. Переможці отримують можливість виступити на Міжнародному музичному фестивалі в Тегу та дебютувати в Оперному театрі Тегу.4 Фіналістам пропонують оплату авіаквитків та проживання для участі в основному та фінальному раундах.4
Проведення попередніх етапів на кількох континентах (Європа, Північна Америка, Корея) та надання авіаквитків і проживання для міжнародних фіналістів 4 підкреслює складну стратегію залучення провідних світових вокальних талантів. Цей підхід не лише підвищує престиж конкурсу, а й слугує інструментом культурної дипломатії, інтегруючи міжнародних артистів у корейську класичну музичну сцену та сприяючи міжкультурному обміну. Забезпечення можливостей для виступів переможцям ще більше зміцнює його роль як значного стартового майданчика для кар’єри в Азії. Децентралізована структура попередніх етапів є проактивною, стратегічною інвестицією в глобальний пошук талантів, спрямованою на подолання географічних бар’єрів та залучення різноманітного пулу висококваліфікованих вокалістів. Надаючи можливості дебюту на Міжнародному музичному фестивалі в Тегу та в Оперному театрі Тегу 4, конкурс забезпечує прямий шлях для міжнародних талантів до встановлення присутності в корейській та ширшій азіатській індустрії класичної музики. Це створює взаємну вигоду: міжнародні артисти отримують експозицію та досвід виступів, тоді як корейські культурні установи збагачують свої програми світовими талантами, сприяючи загальній жвавості та міжнародній привабливості мистецької сцени Кореї.
Конкурси традиційної корейської вокальної музики
23-й Всесвітній конкурс традиційного корейського мистецтва (2025 рік)
Цей конкурс, організований Товариством традиційного мистецтва Кореї (TASK), має на меті популяризувати традиційну культуру Кореї та підтримувати талановитих корейських музикантів наступного покоління, які проживають за кордоном.7 Захід запланований на 28 червня 2025 року в Палісадес-Парку, Нью-Джерсі, США.7 Конкурс включає такі жанри, як корейська традиційна вокальна музика, Пунмуль (корейська народна перкусія) та корейські традиційні інструменти, з віковими категоріями від дошкільного та початкового шкільного віку до старшого віку.7 Він переважно орієнтований на корейців, які проживають за кордоном.7 Реєстрація триває з 1 по 22 червня 2025 року, подача заявок здійснюється електронною поштою. Вступні внески становлять 150 доларів США для індивідуальних учасників, 250 доларів США для малих груп та 350 доларів США для великих груп.7
Зосередженість цього конкурсу на “виявленні та підтримці талановитих корейських музикантів наступного покоління, які проживають за кордоном” 7, підкреслює значну культурну політику, спрямовану на збереження та поширення традиційних корейських мистецтв серед глобальної діаспори. Це підкреслює важливість культурної ідентичності та передачі спадщини серед корейців у всьому світі, забезпечуючи безперервність та еволюцію цих форм мистецтва за межами національних кордонів. Ця ініціатива демонструє проактивний підхід до збереження культури та проекції м’якої сили через її діаспору. Виховуючи традиційні мистецтва серед корейців за кордоном, Товариство традиційного мистецтва Кореї (TASK) забезпечує глобальну довговічність та визнання корейської спадщини, перетворюючи громади експатріантів на культурних послів.
Сучасні та пов’язані з K-Pop прослуховування/програми
Korea Sings (Jeongungnoraejarang)
“Korea Sings”, широко відомий англійською мовою як Національний конкурс співу, є давньою південнокорейською музичною телевізійною програмою, що виходить у прямому ефірі на KBS 1TV з 9 листопада 1980 року.8 У ній беруть участь аматори з місцевих регіонів, які пройшли попередні відбори.8 Шоу має чудову історію з понад 2138 епізодами і навіть проводилося за кордоном під час південнокорейських свят.8
“Korea Sings” виходить за рамки типового шоу талантів, функціонуючи як глибоко вкорінена національна культурна установа. Його багаторічна історія та зосередженість на аматорських, регіональних талантах 8 підкреслюють унікальний, низовий підхід до вокальних змагань, який надає пріоритет залученню громади та національній гордості над комерційною зірковістю. Це різко контрастує з високими ставками, глобально орієнтованою індустрією K-Pop, демонструючи подвійний підхід до розвитку вокальних талантів у Кореї. Його довговічність та широка популярність свідчать про те, що це більше, ніж просто змагання; це культурний феномен, який сприяє регіональній ідентичності, духу спільноти та національній єдності через спільний музичний досвід. Його зосередженість на “битвах дотепності та захоплюючих пісень” 8 передбачає розважальну цінність, що виходить за рамки чистої вокальної майстерності, роблячи його унікальним відображенням корейської популярної культури.
Програми K-Pop виживання/прослуховувань (наприклад, WAKEONE Online Audition)
Корейська індустрія розваг рясніє вокальними шоу на виживання та прослуховуваннями, включаючи “Boys Planet”, “Produce 101”, “Show Me the Money”, “Superstar K”, “King of Mask Singer”, “Queendom”, “I-Land” та “Girls Planet 999”.9 Ці програми часто слугують прямими шляхами до висококонкурентної індустрії K-Pop.
WAKEONE Online Audition є прикладом розважального агентства, яке пропонує постійні можливості для прослуховувань. Воно не має обмежень щодо статі, віку чи національності та приймає заявки цілий рік електронною поштою або через Instagram DM.10 Кандидати повинні подати відео з самопредставленням та відео з демонстрацією таланту (спів, танці, реп, акторська майстерність) тривалістю до 2 хвилин 30 секунд.10
Поширення K-Pop шоу на виживання та цілорічні, глобально відкриті прослуховування таких агентств, як WAKEONE 9, демонструють високоіндустріалізовану та інтернаціоналізовану стратегію залучення талантів. Цей безперервний, безкордонний пошук талантів є фундаментальним для підтримки глобального охоплення та привабливості Халлю. Це вказує на те, що K-Pop індустрія активно шукає різноманітні голоси та обличчя з усього світу, щоб задовольнити свою зростаючу міжнародну фан-базу, роблячи Південну Корею головним центром для початківців сучасних вокалістів у всьому світі. Постійний та глобально доступний характер цих прослуховувань означає проактивний, систематичний підхід до розвитку талантів. Йдеться про підтримку постійного потоку потенційних ідолів для вимогливого та швидко розвиваючогося глобального ринку. Політика “без обмежень за національністю” 10 є прямою відповіддю на глобальну експансію K-Pop. Інтегруючи різноманітні міжнародні таланти, індустрія може створювати групи з ширшою привабливістю, долати мовні бар’єри та виходити на нові ринки. Це робить Південну Корею критично важливим напрямком для початківців сучасних вокалістів у всьому світі, але також передбачає інтенсивну конкуренцію та сувору систему навчання для обраних.
Танцювальні конкурси в Південній Кореї
Конкурси класичного балету
18-й Корейський міжнародний балетний конкурс (KIBC) (2025 рік)
KIBC є значним міжнародним балетним конкурсом. Корейський попередній етап 18-го конкурсу запланований на 13 квітня 2025 року в Залі Доам Центру мистецтв Сеула. Фінал Міжнародного конкурсу відбудеться з 19 по 22 червня 2025 року в тому ж місці.11
Хоча на офіційному веб-сайті (koreaballet.com) є розділи “Конкурс”, “Правила та список варіацій” та “Заявка” в меню “KIBC 2025” 11, детальна інформація в наданих фрагментах була позначена як “недоступна в документі” або “недоступна”.11 Це вказує на те, що потенційні заявники повинні звертатися безпосередньо до офіційного веб-сайту KIBC для отримання найактуальніших та найконкретніших рекомендацій.
Послідовне проведення KIBC протягом 18 випусків та його чітке визначення як “міжнародного” конкурсу 11 підкреслюють відданість Південної Кореї розвитку класичного балету та її амбіції бути визнаним центром балетної майстерності у всьому світі. Повторне проведення міжнародних фіналів у Сеулі свідчить про високий стандарт конкурсу та бажання залучати та оцінювати провідні світові балетні таланти, сприяючи культурному престижу нації. Довговічність та міжнародний масштаб KIBC свідчать про глибоку залученість Кореї та інвестиції в класичний балет. Вона прагне не лише розвивати вітчизняні таланти, а й сприяти світовій балетній спільноті та черпати з неї, зміцнюючи репутацію Сеула як значної культурної столиці виконавських мистецтв.
Змагання з вуличних та сучасних танців
World Street Woman Fighter (WSWF) (Mnet)
WSWF – це надзвичайно успішний серіал-реаліті-змагання Mnet, який захопив світову аудиторію. Третій сезон мав формат “національного змагання” за участю шести команд з п’яти країн, демонструючи його значний міжнародний масштаб та привабливість.15 Шоу привернуло величезну увагу, постійно посідаючи перше місце в індексах популярності телевізійних/OTT програм та накопичивши понад 460 мільйонів сукупних переглядів на YouTube для пов’язаних відео.15 WSWF функціонує як телевізійна платформа для батлів та прослуховувань для вуличних танцювальних команд, що включає різні місії, такі як Mega Crew, K-pop місія та місії танцювальних фільмів.15 Його успіх призвів до формування відданих фандомів навколо команд-учасників.15
Хоча конкретні дати подачі заявок на WSWF 2025 року не надаються у фрагментах, форма заявки на “Street Dance Girls Fighter 2” (пов’язане шоу Mnet) дає детальне уявлення про вимоги. Вони включають подачу заявки від команди, обширну особисту та танцювальну інформацію (жанр, здатність до хореографії/фрістайлу, адреси в соціальних мережах) та танцювальні відео. Важливо, що кожен член команди повинен подати індивідуальну заявку, і потрібна згода на глобальне мовлення та використання медіа.17
Вибухова популярність WSWF та його глобальне охоплення (підкреслене висвітленням у Forbes та величезними переглядами на YouTube) 15 ілюструють глибоку трансформацію в танцювальних конкурсах. Вони еволюціонували від нішевих сценічних подій до масштабних, медіа-орієнтованих розважальних видовищ. Ця тенденція означає, що для вуличних танцюристів успіх все більше пов’язаний не лише з технічною майстерністю, а й з харизматичним виконанням, захоплюючими особистими історіями та ефективною присутністю в соціальних мережах. Шоу слугує неперевершеною платформою для глобального висвітлення та формування фандомів, докорінно змінюючи траєкторії кар’єри у світі сучасного танцю. Формат шоу як телевізійного серіалу, а не одноразової події, розширює його вплив за межі одного конкурсу, створюючи стійкі наративи та знаменитості для танцюристів. Це свідчить про зміну, коли танцювальний талант все більше цінується за його розважальну та медійну привабливість, а не лише за художню цінність. Глобальна увага та високі показники переглядів 15 демонструють лідерство Кореї в популяризації вуличних танців як глобального розважального експорту. Для початківців танцюристів участь пропонує прямий доступ до комерційних можливостей та міжнародного визнання. Детальні вимоги до заявки, включаючи акаунти в соціальних мережах та самопредставлення 17, додатково підкреслюють інтеграцію особистого брендингу та медійної готовності в процес оцінки талантів, що відображає вимоги сучасної індустрії розваг.
Конкурси традиційного корейського танцю
23-й Всесвітній конкурс традиційного корейського мистецтва (2025 рік)
Як зазначалося в розділі про вокал, цей конкурс, організований Товариством традиційного мистецтва Кореї (TASK), включає спеціалізований жанр “Корейський традиційний танець”.7 Він проводиться 28 червня 2025 року в Палісадес-Парку, штат Нью-Джерсі, США, з основною метою популяризації традиційної культури Кореї та підтримки талановитих корейських музикантів за кордоном.7 Включення традиційного танцю в цей конкурс, переважно для корейської діаспори, підкреслює постійну відданість збереженню та популяризації багатої культурної спадщини Кореї в усьому світі. Це підкреслює важливість традиційних форм мистецтва як наріжного каменю корейської ідентичності, забезпечуючи їх безперервність та розвиток через покоління та географічні кордони.
Художні конкурси в Південній Кореї
Конкурси візуальних мистецтв (сучасні та загальні)
Премія “Корейський художник” (MMCA та Фонд SBS)
Це щорічна виставка та велика програма нагород, що спільно організовується Національним музеєм сучасного мистецтва Кореї (MMCA) та Фондом SBS, яка відзначає значні досягнення на корейській сцені сучасного мистецтва.18 Вона надає значну підтримку виставкам (40 мільйонів корейських вон) обраним художникам.19 Премія обирає до чотирьох художників або команд для виставки в MMCA, а остаточний переможець обирається на основі впливу виставки та художньої цінності. Програма наголошує на “можливостях діалогу між журі та художником” і має на меті просувати корейських художників до “виняткових міжнародних художників”.18
Премія “Корейський художник” через своє державно-приватне партнерство (MMCA та Фонд SBS) 19 слугує вирішальним механізмом для визнання та просування сучасних художників середньої кар’єри. Це менше відкритий конкурс для всіх, а більше престижна нагорода, яка означає інституційну підтримку та має на меті інтегрувати корейське сучасне мистецтво у світовий мистецький дискурс. Ця програма відображає стратегічні інвестиції в культурний капітал нації, використовуючи художню досконалість для міжнародної м’якої сили. Співпраця між національним музеєм та великим фондом мовлення 19 вказує на складний, багатосторонній підхід до меценатства. Вона поєднує престиж національної установи з охопленням ЗМІ, маючи на меті не лише визнавати, а й активно просувати корейських сучасних художників у світовому масштабі. Ця програма є ключовим рушієм професіоналізації та інтернаціоналізації корейського арт-ринку, сприяючи новим діалогам у світовому мистецькому світі.19
Нагорода “Художник Frieze Seoul” (2025 рік)
Ця щорічна нагорода, яка проводиться вже третій рік, підтримує корейського художника-початківця або художника середньої кар’єри у створенні амбітної нової роботи, яка дебютує на Frieze Seoul.20 Ім Йонгджу стала лауреатом премії 2025 року за свою відеороботу.21
Нагорода “Художник Frieze Seoul”, безпосередньо пов’язана з великим міжнародним арт-ярмарком, підкреслює зростаючу значущість Південної Кореї як світового центру арт-ринку. Ця нагорода надає пряму та високопрофільну платформу для корейських художників для взаємодії з міжнародними колекціонерами, кураторами та галереями, сприяючи інтеграції ринку та глобальній видимості. Акцент на створенні “амбітної нової роботи” 20 заохочує великомасштабне, інноваційне художнє виробництво, що відповідає міжнародним ринковим вимогам. Критичний зв’язок з Frieze Seoul, всесвітньо визнаним арт-ярмарком, перетворює цю нагороду на потужний механізм доступу до ринку та міжнародної експозиції. Це позиціонує корейських художників безпосередньо в світовій арт-економіці, сприяючи продажам, представництву в галереях та міжнародній кураторській увазі, тим самим закріплюючи роль Сеула як значного гравця на світовому ринку сучасного мистецтва.
Art On Loop Seoul (лютий 2025 року)
Це міжнародна виставка відкритого конкурсу, організована галереєю The Holy Art Gallery. Заявки приймаються від художників будь-якого походження та в будь-якій техніці (живопис, фотографія, відеоарт, інсталяція тощо).22 Вибрані роботи демонструються в цифровому форматі на спеціальних проекторах. Кінцевий термін подачі заявок – 15 лютого 2025 року. Виставка триватиме з 22 по 24 лютого 2025 року.22 За участь стягується плата, починаючи від 100 фунтів стерлінгів.22
“Art On Loop Seoul” представляє більш доступну модель виставки відкритого конкурсу, особливо для міжнародних художників. Формат цифрового показу значно знижує логістичні бар’єри (наприклад, витрати на доставку, митні збори) для демонстрації творів мистецтва, сприяючи ширшій участі художників з усього світу. Його відкрита тематика та міжнародна придатність 22 свідчать про те, що він орієнтований на широкий спектр художників, які шукають можливості для експозиції на арт-сцені Сеула, потенційно слугуючи сходинкою для тих, хто не має усталеного представництва в галереях. Цифровий показ та міжнародна придатність 22 є ключовими особливостями, які демократизують доступ до арт-сцени Сеула. Ця модель враховує реалії глобалізованого світу мистецтва, де фізична присутність може бути перешкодою. Вона вказує на зростаючий попит на різноманітні художні вирази та готовність використовувати нові виставкові технології, пропонуючи практичну точку входу для міжнародних художників на корейський арт-ринок.
Рада мистецтв Кореї (ARKO) – APE CAMP 2025
ARKO запрошує молодих художників, продюсерів та інженерів (віком до 39 років) з різних галузей з усього світу взяти участь у APE CAMP 2025, який відбудеться з 24 по 27 травня 2025 року в Сеулі.24 Програма спеціально розроблена для розвитку творчих талантів та створення стійких мереж для конвергенції мистецтва та технологій. Учасники співпрацюють у міждисциплінарних командах для розробки інноваційних проектних ідей.24 ARKO надає часткову підтримку на авіаквитки в обидва кінці, проживання та харчування під час табору. Двоє видатних іноземних учасників отримають сертифікат відмінності.24
APE CAMP ARKO, з його чітким акцентом на “конвергенції мистецтва та технологій” та міждисциплінарних міжнародних командах 24, свідчить про стратегічну далекоглядність Південної Кореї та інвестиції в майбутнє креативних індустрій. Ця ініціатива виходить за рамки традиційних форм мистецтва, щоб розвивати таланти на перетині мистецтва та технологій, позиціонуючи Корею як лідера в інноваційному, технологічному художньому вираженні. Вона має на меті залучити та розвинути глобальний пул талантів, які можуть керувати наступною хвилею творчих інновацій. Програма APE CAMP орієнтована на молодих художників, продюсерів та інженерів, зосереджуючись на “конвергенції мистецтва та технологій” за участю міжнародних учасників.24 Це представляє стратегічні національні інвестиції в передові креативні індустрії. Сприяючи співпраці між художниками та технологами з усього світу, ARKO активно культивує екосистему для інновацій, яка позиціонує Корею на передовій майбутніх мистецьких розробок. Надання часткового фінансування для міжнародних учасників 24 підкреслює відданість залученню світового досвіду в цій новій та критично важливій галузі.
Конкурси мистецтв для молоді та студентів
Нагороди для молодих прогресивних художників (PYAA) (2025 рік)
Цей конкурс призначений спеціально для учнів старших класів, запрошуючи оригінальні студентські роботи, які демонструють художню досконалість, технічну майстерність та сильний творчий голос.26 Він проводиться в Сеулі, Південна Корея.26 Подача заявок на конкурс 2025 року відкрилася 1 січня 2025 року, а кінцевий термін подачі – 21 вересня 2025 року.26 Переможці отримують національне визнання, персоналізований відгук від професійних художників та можливість представити свою роботу світовій аудиторії. Кращі фіналісти представлені на веб-сайті та в соціальних мережах PYAA, а окремі переможці отримують можливості наставництва, публікації та ексклюзивні запрошення на мистецькі та літературні заходи.26
Комплексна система підтримки PYAA для учнів старших класів (визнання, зворотний зв’язок, глобальна демонстрація, наставництво) 26 свідчить про міцну національну відданість вихованню майбутніх мистецьких талантів з раннього віку. Ця програма діє як життєво важливий канал для виявлення та виховання наступного покоління художників, які внесуть свій внесок у рух “K-Art” та потенційно очолять його, забезпечуючи безперервний потік кваліфікованих та інноваційних творців. PYAA орієнтована на учнів старших класів і пропонує національне визнання, професійний зворотний зв’язок, глобальну демонстрацію та наставництво.26 Цей конкурс є стратегічною інвестицією в довгострокове здоров’я та глобальну конкурентоспроможність корейської арт-сцени. Виявляючи та розвиваючи молоді таланти на ранніх етапах та надаючи комплексну підтримку, він має на меті створити міцну основу для майбутніх поколінь художників, забезпечуючи постійний потік кваліфікованих та творчо яскравих особистостей для руху “K-Art”.
KAJAA: Корейський художній фестиваль “Пригоди молодшого художника” (2024 рік)
Цей фестиваль має на меті стати провідним молодіжним мистецьким фестивалем Кореї, що сприяє “чистоті художньої майстерності, автономії та професіоналізму” серед молодих художників.27 Він відкритий для учнів початкових, середніх та старших класів (віком від 10 до 19 років) та зосереджений на живописі (за винятком цифрового мистецтва) з темою “Форми серця”.27 Вибрані роботи з попереднього етапу виставляються в Спеціальному залі Центру мистецтв Мару в Сеулі.27
Акцент KAJAA на традиційному живописі (нецифровому) та його зосередженість на “чистій художній майстерності” для молоді 27 свідчить про додатковий підхід до мистецької освіти через конкурс. Він надає пріоритет фундаментальним художнім навичкам поряд з творчим вираженням, надаючи молодим художникам практичний досвід виставок. Ця ініціатива допомагає створити міцну базу традиційних художніх талантів, які потім можуть розвиватися в різні сучасні форми. KAJAA орієнтована на молодих студентів (10-19 років), зосереджується на нецифровому живописі та включає виставку в Сеулі.27 Специфічний акцент на традиційних, нецифрових формах мистецтва для молодих художників 27 вказує на відданість збереженню та культивуванню фундаментальних художніх навичок, можливо, як противагу швидкій цифровізації мистецтва. Компонент виставки надає важливий ранній професійний досвід демонстрації робіт, сприяючи впевненості та практичним навичкам для молодих художників.
Конкурси традиційного корейського мистецтва
23-й Всесвітній конкурс традиційного корейського мистецтва (2025 рік)
Як уже згадувалося, цей конкурс, хоча й проводиться в США, відіграє вирішальну роль у популяризації та збереженні традиційної корейської культури, включаючи традиційні візуальні мистецтва (неявно, враховуючи широку категорію “Мистецтво та ремесла” в пов’язаних урядових ініціативах, таких як TalkTalk Korea).7 Його основна цільова аудиторія – корейці, які проживають за кордоном. Цей конкурс, поряд з ширшими культурними ініціативами MCST, підкреслює всеосяжну стратегію глобалізації та підтримки традиційних корейських форм мистецтва. Залучаючи діаспору, він гарантує, що культурна спадщина не обмежується географічними кордонами, а процвітає завдяки міжнародній участі та визнанню.
Урядові / конкурси творчого контенту
Конкурс “TalkTalk Korea” Міністерства культури, спорту та туризму (MCST) (2025 рік)
Це глобальний конкурс контенту, який відзначає свою 12-ту річницю, запрошуючи іноземних громадян подавати оригінальний контент, пов’язаний з корейською культурою.28 Конкурс є дуже інклюзивним, включаючи такі категорії, як “Промо-відео”, “Мистецтво та ремесла” (що охоплює живопис, вебтуни, традиційні ремесла, каліграфію), “Фотобуки” та “Меми та тренди”.28 Він відкритий для іноземних громадян, які цікавляться корейською культурою.28 Переможці отримують 9-денну культурну подорож до Південної Кореї (включаючи авіаквитки), нагороду Міністра культури, спорту та туризму для володаря гран-прі та цифрові продукти для переможців спеціальних категорій. Також присуджуються призи за участь.28
Конкурс “TalkTalk Korea” MCST є яскравим прикладом витонченої стратегії “м’якої сили” Південної Кореї. Залучаючи глобальну аудиторію в різноманітні, сучасні творчі категорії (від традиційних ремесел до вебтунів та мемів) 28, він використовує цифрову культуру для формування широкої культурної прихильності та генерації створеного користувачами рекламного контенту. Приз у вигляді культурної подорожі безпосередньо стимулює культурний туризм та глибшу взаємодію, ефективно перетворюючи учасників на культурних послів та зміцнюючи глобальний бренд Кореї. Широкий спектр категорій, особливо включення сучасних цифрових форматів, таких як вебтуни та меми, демонструє глибоке розуміння глобальних тенденцій споживання культури. Цей інклюзивний підхід максимізує участь та дозволяє різноманітно виражати корейську культуру, ефективно залучаючи контент для просування. Кінцевий приз – культурна подорож до Південної Кореї 28 – безпосередньо пов’язує культурну взаємодію з туризмом та економічними вигодами. Цей стратегічний стимул перетворює учасників на активних промоутерів корейської культури, поглиблюючи їхній особистий зв’язок та сприяючи національному брендингу та цілям м’якої сили Кореї в глобальному масштабі.
Акторські конкурси та прослуховування в Південній Кореї
Галузеві платформи для прослуховувань
Корейська асоціація акторів 2024 (ACA 2024)
Цей захід, описаний як “ринок прослуховувань для акторів”, проводиться щорічно (захід 2024 року відбувся 25 жовтня в Сеулі) та підтримується Міністерством культури, спорту та туризму та Центром підтримки менеджменту мистецтв.29 Його основні цілі – виявлення нових талантів, створення робочих місць та виховання акторів шляхом сприяння прямим зв’язкам між початківцями/діючими акторами та ключовими гравцями галузі, такими як продюсерські компанії, режисери з телерадіомовлення, відеовиробництва, OTT-платформ та театральних компаній.29 Захід є безкоштовним і включає різноманітні програми, такі як прослуховування, експертні лекції, дискусії, сесії “ментор-підопічний” та можливості для нетворкінгу.29
Ця подія функціонує як динамічний “ринок талантів”, що активно з’єднує початківців акторів з усталеними професіоналами та виробничими компаніями.29 Це демонструє проактивний підхід до розвитку акторської кар’єри, який виходить за рамки традиційних прослуховувань. Забезпечуючи прямий доступ до галузевих гравців та пропонуючи можливості для нетворкінгу та професійного розвитку,
відіграє вирішальну роль у формуванні наступного покоління корейських акторів, сприяючи їхньому переходу від початківців до професіоналів. Цей захід, підтримуваний Міністерством культури, спорту та туризму 29, є прикладом державної підтримки розвитку культурної індустрії. Він визнає потребу в систематизованій платформі для виявлення та виховання акторських талантів, що є життєво важливим для постійного зростання корейської кіно- та телеіндустрії.
Основні нагороди за вже створені роботи
Премія “Сеульська міжнародна драма” (SDA)
SDA – це щорічна церемонія нагородження в Сеулі, Південна Корея, яка відзначає досконалість у телевізійних драматичних постановках у всьому світі.30 Вона організовується Організаційним комітетом премії “Сеульська міжнародна драма” та Корейською асоціацією мовників.30 Премія визнає видатні корейські драми, такі як “Moving”, “Queen of Tears” та “Mask Girl”, а також міжнародні постановки, як-от “3 Body Problem”.30
Премія “Сеульська міжнародна драма” є ключовим інструментом для глобального визнання корейських драматичних творів. Її міжнародний масштаб та визнання як корейських, так і зарубіжних постановок 30 підкреслюють її роль у позиціонуванні Південної Кореї як центрального гравця у світовій індустрії телевізійної драми. Ця нагорода не лише вшановує художню досконалість, а й сприяє культурному обміну та підвищує міжнародну привабливість корейського контенту, що є важливим компонентом Халлю.
Прослуховування в розважальних агентствах
Онлайн-прослуховування WAKEONE
Як уже згадувалося в розділі про вокал, WAKEONE пропонує постійні онлайн-прослуховування без обмежень щодо статі, віку чи національності.10 Заявники повинні подати відео з самопредставленням та відео з демонстрацією таланту (спів, танці, реп, акторська майстерність).10 Цей процес підкреслює стратегію індустрії K-Pop та K-Drama щодо безперервного пошуку талантів, що є життєво важливим для підтримки динамічного та глобального характеру корейських розваг. Відкритість для всіх національностей свідчить про прагнення залучати різноманітні таланти, які можуть резонувати з міжнародною аудиторією.
Кастинги для іноземців
Індустрія розваг у Кореї активно розвивається, і існує попит на іноземних акторів, навіть для ролей другого плану або масовки в корейських драмах.31 Можливості для роботи в масовці часто можна знайти на таких сайтах, як Craigslist або в групах Facebook, які діляться інформацією про акторські та модельні вакансії.31 При подачі заявки зазвичай потрібно надати особисті дані, такі як ім’я, вік, національність, тип візи, виміри тіла, фотографії та іноді вступне відео або шоуріл.31 Для деяких ролей знання англійської або корейської мови може не вимагатися.31
Зростаюча диверсифікація корейських екранів та включення іноземних облич у драми 31 відображає глобалізацію корейської розважальної індустрії. Це вказує на те, що корейські продюсери прагнуть створювати контент, який є більш універсальним та привабливим для міжнародної аудиторії. Існування таких можливостей для іноземців демонструє, що Південна Корея є не лише споживачем, а й активним творцем глобального контенту, який відображає різноманітність світового населення. Це також відкриває шлях для іноземних акторів, які прагнуть отримати досвід у динамічній корейській кіноіндустрії.
Висновки
Мистецька сцена Південної Кореї є надзвичайно динамічною та багатогранною, пропонуючи широкий спектр можливостей для вокалістів, танцюристів, художників та акторів. Аналіз показує цілеспрямовану стратегію з боку корейських інституцій та індустрії, спрямовану на виховання талантів, збереження культурної спадщини та розширення глобального культурного впливу.
Конкурси, такі як Корейський національний оперний конкурс та Міжнародний конкурс вокалістів у Тегу, демонструють прагнення Кореї до міжнародного визнання в класичних мистецтвах, активно залучаючи світові таланти через глобальні попередні етапи та значні призи. Водночас, такі програми, як “Korea Sings”, підкреслюють глибоко вкорінену, низову культурну участь, що сприяє національній єдності. В індустрії K-Pop, постійні, глобально відкриті прослуховування, такі як WAKEONE, є свідченням високоіндустріалізованого підходу до пошуку талантів, що підживлює світову популярність Халлю.
У сфері танцю, Корейський міжнародний балетний конкурс позиціонує Сеул як центр класичного балету, тоді як феномен “World Street Woman Fighter” ілюструє перетворення танцювальних змагань на медіа-орієнтовані глобальні розважальні видовища, де успіх залежить від харизми та медійної присутності. Конкурси традиційного корейського мистецтва, що проводяться для діаспори, відображають відданість збереженню культурної спадщини за кордоном.
Для візуальних художників, такі ініціативи, як Премія “Корейський художник” та Нагорода “Художник Frieze Seoul”, є ключовими для інституційного визнання та інтеграції в міжнародний арт-ринок. Програми, такі як APE CAMP ARKO, підкреслюють інвестиції Кореї в конвергенцію мистецтва та технологій, позиціонуючи її як лідера в інноваційних творчих галузях. Конкурси для молодих художників, такі як PYAA, забезпечують життєво важливий потік талантів для майбутнього “K-Art”, а конкурс “TalkTalk Korea” Міністерства культури, спорту та туризму слугує потужним інструментом цифрової культурної дипломатії, залучаючи глобальну аудиторію та перетворюючи її на культурних послів.
Нарешті, акторська сфера пропонує можливості через такі платформи, як Корейської асоціації акторів, що з’єднує початківців акторів з галузевими професіоналами. Премія “Сеульська міжнародна драма” підвищує глобальне визнання корейських драматичних творів, а відкриті прослуховування в агентствах та можливості для іноземців у корейських драмах свідчать про зростаючий попит на різноманітні таланти в індустрії.
Загалом, Південна Корея активно використовує мистецтво як ключовий компонент своєї національної ідентичності та глобальної стратегії. Для початківців митців це середовище пропонує численні, хоча й конкурентні, шляхи для розвитку та міжнародного визнання. Успіх у цьому ландшафті вимагає не лише художньої майстерності, а й розуміння динаміки індустрії, готовності до медійної присутності та стратегічного використання доступних платформ.
Джерела
- Korean National Opera Opens Applications for Vocal Competition – OperaWire, доступ отримано липня 24, 2025, https://operawire.com/korean-national-opera-opens-applications-for-vocal-competition/
- 2025년 제24회 국립오페라단 성악 콩쿠르 | 공모전 – 여기부터, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.ygbt.co.kr/competition/view.php?no=46454
- 문화지원사업(상세) – 문화포털, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.culture.go.kr/rcrtinfo/view.do?viewTp=3&rcrt_sn=190049&indRow=172&
- Daegu International Vocal Music Competition, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.wfimc.org/member-competition/daegu-international-vocal-music-competition
- www.musicalchairs.info, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.musicalchairs.info/competitions/5152
- 대구국제성악콩쿠르, доступ отримано липня 24, 2025, https://daegumusic.com
- The 23rd World Korean Traditional Art Competition — Korean …, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.koreanculture.org/performing-arts/2025/06/28/the-23rd-world-korean-traditional-art-competition/eng
- Korea Sings – Wikipedia, доступ отримано липня 24, 2025, https://en.wikipedia.org/wiki/Korea_Sings
- Category:Music competitions in South Korea – Wikipedia, доступ отримано липня 24, 2025, https://en.wikipedia.org/wiki/Category:Music_competitions_in_South_Korea
- Audition | WAKEONE, доступ отримано липня 24, 2025, https://wake-one.com/en/audition/
- KIBC | Korea International Ballet Competition, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.koreaballet.com/?lang=en
- Competition | KIBC – Korea International Ballet Competition, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.koreaballet.com/콩쿠르-일정-부문-시상-경연-1?lang=en
- доступ отримано січня 1, 1970, https://www.koreaballet.com/규정-작품리스트-1?lang=en
- доступ отримано січня 1, 1970, https://www.koreaballet.com/참가접수-1?lang=en
- WSWF captivates global audience with stunning dance competition featuring top crews, доступ отримано липня 24, 2025, https://biz.chosun.com/en/en-entertainment/2025/07/24/6R7YJ5TYB5HWRAHFWDIA6DQDFI/
- Street Woman Fighter – Wikipedia, доступ отримано липня 24, 2025, https://en.wikipedia.org/wiki/Street_Woman_Fighter
- Mnet_스트릿댄스_걸스파이터2_지원서_동의서_크루용_(영문).docx – Mnet Plus, доступ отримано липня 24, 2025, https://event.mnetplus.world/resources/images/2023/sgf2/download/
- Korea Artist Prize 2023 – National Museum of Modern and Contemporary Art, Korea, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.mmca.go.kr/eng/exhibitions/exhibitionsDetail.do?exhFlag=1&exhId=202306230001667
- Korea Artists Prize | About, доступ отримано липня 24, 2025, http://koreaartistprize.org/en/about/
- White Goods: Goen Choi Wins the Frieze Seoul Artist Award 2024, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.frieze.com/article/choi-goen-announced-winner-artist-award-frieze-seoul-2024
- Im Youngzoo Takes Frieze Seoul 2025 Artist Award for ‘Calming Signal’ | Ocula, доступ отримано липня 24, 2025, https://ocula.com/magazine/art-news/im-youngzoo-takes-frieze-seoul-artist-award/
- Call for Entry: Art On Loop Seoul, South Korea | Artwork Archive, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.artworkarchive.com/call-for-entry/art-on-loop-seoul-south-korea
- Artist Opportunities to Explore This February – Curatory Magazine, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.curatorymagazine.com/post/artist-opportunities-to-explore-this-february
- Arts Council Korea: APE CAMP 2025 for Young Artists, Producers and Engineers (South Korea) | On the Move, доступ отримано липня 24, 2025, https://on-the-move.org/news/arts-council-korea-ape-camp-2025-young-artists-producers-and-engineers-south-korea
- APE CAMP 2025: Open Call for Artists, Produce rs, and Engineers | Artwork Archive, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.artworkarchive.com/call-for-entry/ape-camp-2025-2025
- COMPETITIONS & CONTESTS South Korea – Call for Entries, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.callforentries.com/category/art/competitions-and-contests/location/south-korea/
- KAJAA: Korean Artistic Junior Adventure Art-Festival – MySLide corp., доступ отримано липня 24, 2025, https://en.myslide.org/kajaa
- Welcome to the website of the Ministry of Culture, Sports and Tourism of the Republic of Korea., доступ отримано липня 24, 2025, https://www.mcst.go.kr/english/policy/pressView.jsp?pSeq=523
- KOREAN ACTORS ASSOCIATION < Actor Connect > – 2024 대한민국은 공연중, доступ отримано липня 24, 2025, https://www.kstagefesta.kr/eng/program/view?lmode=A&idx=255
- Seoul International Drama Awards – Wikipedia, доступ отримано липня 24, 2025, https://en.wikipedia.org/wiki/Seoul_International_Drama_Awards
- How to Be an Extra in a Korean Drama – 10 Magazine Korea, доступ отримано липня 24, 2025, https://10mag.com/how-to-be-an-extra-in-a-korean-drama/
Credit: Google Gemini
СЕУЛ: НЕБО ТАЛАНТІВ
SEOUL TALENT SKY | СЕУЛ: НЕБО ТАЛАНТІВ – міжнародний конкурс талантів усіх мистецтв – авторів і виконавців, а також педагогів. Будь-який вік і рівень майстерності. Запрошуємо!
