Among Us: гра і музика

429

Among Us! Що це – Among Us (Серед нас)?

Це кросплатформенна гра, яка використовує “механіку” старої доброї “Мафії” – ви повинні за допомогою командних дій виявити “зрадника”. Герої гри – смішні мультяшні члени екіпажу космічного корабля.

Коли стартувала гра Among Us?

Як не дивно, але Among Us була запущена задовго до того, як до неї прийшов успіх. А саме 15 червня 2018 року.

Роками гру просто не помічали, а кількість гравців обчислювалася сотнями. Що ж допомогло переламати ситуацію?

Чому Among Us стала популярною?

1. Стрімери

Ключ до вибухового успіху гри – не в рекламі. Все змінилося, коли грою зацікавилися стрімери на Twitch.

Точніше, почалося все з одного конкретного стрімера – Sodapopin (5,9 млн фоловерів на Твіч). Sodapopin запросив інших стрімерів для спільної гри. І наступного ранку власники студії InnerSloth прокинулися незабаром-мільйонерами. 🙂 Після цього зростання Among Us було вже не зупинити.

2. Гра з друзями

AU примітна тим, що в неї цікаво грати з друзями. А з незнайомцями – не дуже.

Але ось проблема – друзі нічого не чули про Among Us. Тому треба розповісти їм. Треба переслати їм посилання на відео з грою. Для справжніх веселощів потрібно зібрати не менше 8-10 осіб.

Ось такий цикл зростання. Кожен гравець потенційно готовий привести до 20 друзів в гру. Не за гроші, не бонуси, а просто тому, що так веселіше.

А ще – гру не так просто покинути. Навіть якщо тобі гра вже набридла, ти продовжуєш грати просто тому, що твої друзі грають. Щоб не бути білою вороною. Така ось соціальна пастка.

3. Наочність

Чому футбол популярніший за шахи? Тому що футбол може дивитися кожен і вважати себе експертом. А шахів можна вчитися роками, але так і не вирости вище першого розряду.

Among Us легко дивитися. Ти відразу розумієш правила гри.

4. Доступність

З одного боку, Among Us зовсім невимогливий до ресурсів. 1 Гб оперативки, 250 Мб місця на диску – кожен може собі це дозволити.

Якщо говорити про гроші – те ж саме. На мобільних пристроях гра безкоштовна.

Хіба важка і дорога гра змогла б злетіти так високо? Змогла б вона стати віральною? Ні.

Які висновки може для себе зробити гейм-дизайнер?

Перше – не недооцінюєте стрімерів. Вони можуть запустити цікавий цикл зростання вашої гри. Цикл, який не зможе забезпечити платна реклама, наприклад, в Facebook Ads або Google Ads.

Друге – додавайте в ігри соціальний аспект. Гру проти друзів, дуелі, турніри.

Третє – робіть гру доступною для всіх і кожного.

Музика на тему гри Among Us, з її приводу і навколо неї

Звичайно, одразу ж з’явилися музичні треки про гру, на тему гри і навколо гри. І завдяки шаленій популярності гри теж стали мільйонно-популярними.

Послухайте і подивіться декілька творчих робіт.

За матеріалами: Farid Karimov

5/5